27 Nisan 2012 Cuma

bitenler



evett yine bir bitenler postu :) peki bu sefer neler bitirdim? eskilerden kurtulma detoxu yapıyorum. bu kapsamda eyüp sabri tuncerin vücut kremini geceleri sürerek bitirdim bir daha asla almam kokusu çok kötüydü. zaten aldığım diğer setleri bitirmeye çalışıyorum. Uni 'nin ıslak mendili farklı bir  özelliği yok ama kokusu çok güzel bebek gibi :) angie hot deodorant bitti çok alkollüydü bana göre kokusu yok sanki bu deodorantın beğenmedim :) watsons disk pamukları düzenli kullanıyorum. arko nem krem evde kalmıştı kullandım bitirdim bildiğiniz arko yoğun ve yağlı. oriflame bebek kremini vücudum için kullandım gayet memnun kaldım ama içinde çok fazla paraben var bir daha almam. any'nin göz kalemi bi dergiden çıkmıştı kullanamadım attım. bir de eski fırça buldum çekmece de o da çöpe gitti . benden şimdilik bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder