11 Haziran 2012 Pazartesi

Bitirdimm !



Evett yine bitenler yazısıyla karşınızdayım.Hemen kısa kısa bahsedeyim.
1.Adidas floral dream vücut spreyi : geçen yazdan kalmıştı. bu kokuyu çok seviyorum ne zaman sıksam birileri de adını sordu. şu an elimde deodorantı var yine alabilirim
2.Nivea aqua sensation canlandırıcı temizleme jeli: ilk zaman verdiği ferahlığı seviyordum fakat çok zor arınması bir türlü bitmemesi gibi durumlardan biraz nefretimi kazandı. bir daha olduğu rafa yaklaşmam :)
3.EST passionate love body splash: oda kokusuydu bu ki o halde bile zor tahammül ediyordum. bana göre kötü ve ağır bir koku. bir sürü set alınca bu şekilde bitirmeye çalıştım.
4.nivea pearl&beauty roll on . en sevdiğimden :) kokusuna bayılıyorum içeriğini de daha zararsız buluyorum
5.şelale aseton: güzeldi flormar parmex ve şelale..hangisini bulursam onu alıyorum
6.loreal elseve re-nutrition besleyici şampuan: ben kremsiz olanını kullanıyorum bu yanında hediyeydi memnun kaldım zaten uzun süredir kullandığım şampuanım
7avon sparkling blush ruj: 3 senedir falan elimdeydi. avon rujlarını seviyorum bu ruj simli ve fuşya tonlarındaydı simli rujlardan hoşlanmasam da dudakta simli görünmediğinden çok rahat kullandım,
8.oriflame lip balm: bu çok güzeldi üzüldüm bitince. pembe tonlarında fakat renk vermeyen, inanılmaz nemlendiren , rujun altına 3 kat sürülebilecek incelikte bir balm. oriflame satan birini bulursam yine alırım
9. nivea visage günlük nemlendirici. ben bu kremi sevmedim ince yapılı olması falan iyiydi ama hiç sorunlu bir cildim olmamasına rağmen çene bölgemde sivilcelenmeler oluştu. kremden kaynaklandığını bitirince anladım
10. ipana komple 7: bunu da koydum çünkü bayılıyorumm. gerçekten çok beyazlatıyor
ve diğerleri: lux pamuk evde kalmış oje falan çıkarttım bitti
kalem bitirince de çok mutlu oluyorum o yüzden onlar da bitenler kutusunda bekliyor
fresh'n soft ıslak mendil memnunum bu markadan çantaya atmalık

evet çok çalıştım yine ancak bu kadar bitirebildim :) siz neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder