3 Ağustos 2012 Cuma

bitenler !!!


Herkese merhaba :) bir şeyleri bitirmiş olmanın dayanılmaz mutluluğunu yaşasam da yaz geldiğinden beri çekmecesinnde çıkmamış makyaj malazemelerin varlığını hatırladıkça hüzünleniyorum :( 
 Neyse bitirdiklerime gelelim. Aslında çok daha fazla ürün bitirmiştim ama annemin gazabına uğradılar ve kendilerini çöpte buldular.Bunlardan biri syoss onarıcı şampuandı kocamandı bitmek bilmedi. Hakkında hep saç döktüğü yönünde şikayetler okusam da ben böyle bir sorun yaşamadım ama eski şampuanım lorealden daha memnundum ve yine ona döndüm.
 1. stabilo point 88: kpssye hazırlanırken bir sürü renkli kalem bitirdim. bu da sınav öncesinden kalanlardan. çok seviyorum bu kalemleri


2.watsons cream shower coconut: hindistan cevizi aromalı duş jeli. daha çok çiçek kokularından hoşlanmam rağmen kokusu yoğun olmadığı için almıştım. çok ucuz 2 veya 3 lira sanırım ama beğenmedim. bir kere garip katı bir yapısı var.kokusu da yok. yedekte bir de ballısı var. onu denemedim. o da bitince bir daha almam 


3.sensitive ağız çalkalama suyu: bu ürün de kazıklanma hikayem. İstanbulda stantları vardı. yeni çıktığını eczanlerde satılacağını anlattılar. yanında diş macunu vardı. ben de aft çıkarttı hemen attım.çalkalama suyu ise gerçekten suydu sanırım.temizlemedi ama yakmadı da. bitirmek için bitirdim diyebilirim. izmire gelince baktım ki kemeraltında satıyorlar. eczane falan da yalan sakın görürseniz almayın

4.rexona deodorant: ben coton olanını kullandım. Deodorantta hafif kokuları seviyorum.Bu da aynen öyle bir deodorant. pudralı olduğunu söylemem gerekir.48 saat etkilidir demiş. o kadar olduğunu sanmıyorum roll-onla birlikte kullandım o yüzden bilemiyorum. alkol barındırmıyor. yine alabilirimfiyatı da 6-7 tl arasıydı.


5.Avon solutions sensitive night : avonun hassas ciltler için olan bu kremini denemek için aldım. Avona güvenmediğim için hassas ciltler için olanını aldım ki yağlanma sivilce yapmasın. çok hafifti ve sabahları cildiimi daha parlak buldum. memnun kaldım ama kokusu çok yoğun. Sadece bu sebepten bir daha kullanmayı düşünmüyorum. buram buram semiz otu kokarken uyuyamıyorum bile.


6. avon outspoken intense: kokusunu beğendim. ama bir saat sonra kokudan eser yok. açık parfümle aynı kalitede o yüzden bu kadar paraya değmez


7. bir de emotion vanilla kisses deodorantını bitirdim ama annem atmış maalesef. o da Almanyadan gelmişti .türkiyede satılmıyor :( 
    Şimdilik benden bu kadar , elinizdeki ürünleri güzel günlerde bitirmeniz ,yerine yenileri koymanız dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder