3 Ağustos 2012 Cuma

DIY

DIY dedik ama benden öyle yaratıcı , şık şeyler beklemeyin. Çünkü inanlımaz derecede yeteneksizim. Can sıkınıtısından uğraşıyorum arada. Siz benim yaptığım şeyleri fikir olarak beğenirseniz alın geliştirin ortaya güzel şeyler çıkacağına eminim.Bugün kullanılmayan iki kavanozdan mumluk yaptım.Hemen bakalım
bunu yapmak tam 5 dakikamı aldı. Siz beğenir misiniz bilmiyorum ama kendi emeğim olduğu için ben çok sevdim. Eski bir shakespeare kitabından bir sayfayı alıp ortasından bir kalp çizdim. kenarlarını ise desen makasyıla kestim.Kapağını da aynı şekilde kapladım. ortasında ve kapağında evde bulduğum objeler var.içerisine ise para mum koydum.Sönmesini istediğimde kapağını kapatıyorum
çok yalnız kalınca yanına da büyük bir kavanozu koydum. onu da evdeki eski bir dantelle kaplayıp , ağzını kurdeleyle bağladım


bu da karanlıktaki halleri .DIY projelerine bayılıyorum hem yapması zevkli hem sonuçları. siz de bu kavanozları mumluk , kalemlik gibi çok çeşitli şekillerde kullanabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder