24 Ağustos 2012 Cuma

Doğuş mistik chai karışık bitki çayı

   Selamlarr :) yaz günü bitki çayı post'u yapıyorum, çünkü bu havada bademciklerim şişti. Başardım yani bunu :) Bir haftadır bitki çayı içiyorum bu çayı da kışın tanıtmayı düşünüyordum ama aklıma gelmişken aradan çıkarmak istedim. Geçen kıştan beri favori çayım.


Mistik chai'nin tadını sahlep-latte olarak tanımlayabilirim.Bardağın 2/3ünü kaynar suyla doldurup çayı demliyoruz, ardından 1/3 oranında kaynar sütü üzerine ekliyoruz.Sonrasında mutfağı saran vanilya kokusunu içimize çekiyoruz :)
  Hemen içindekileri yazayım : siyah çay, tarçın,böğürtlen yaprakları, zencefil, doğal vanilya aroması, hindiba kökü, karanfil, meyan kökü, kakule meyvesi, karabiber
 Yalnız bu çayı bulmak çok zor oluyor. Ben arada tansaşta buluyorum o zaman da 4er paket alıp stokluyorum. bitki çaylarından nefret etmeme rağmen benim bile sevgimi kazandı. Eğer denememiş olanlarınız varsa bu çaya bi şans verin, bulunca da stoklayın :) sanırım 4 tl civarı bir şey.Afiyet olsun <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder