30 Ekim 2012 Salı

bitenler!!



Selamm :) Bu sefer bitirme tezimi parfümler üzerinde tamamladım.Evde yarım yarım kalan parfümleri bitirdim, hala bitirmeye çalışıyorum.Şimdi gelelim ürünlere

1.BBW sweet pea body splash : Bu vücut spreyi muhteşemdiii. meyve çiçek karışımı.Şekerli kokulardan hoşlanmayanlar için çok uygun.236 ml ama uzun süre gidiyor.35 liraydı yanılmıyorsam. İstanbula gittiğimde tekrar alırım
2.Escada magnetism : Eskiden çok severdim uzun zamandır fazla bayık bulduğumdan kullanmıyordum. Bitirdim rahatladım
3.EST swiss chocolate vücut losyonu: valla sırf para verdim diye bitiriyorum bunları. nefret ettim resmen
4.Marks &Spencer isis deep: ehhh iştelik bir parfüm. alırken hoşuma gitti sonra bayılmadım.Biraz sert bir koku.
5.Avon perceive : bu parfümün çok hayranı var sırf o yüzden almıştım.Beni çok öksürttü eve falan sıktım çıkarken.
6.rival de loop kapatıcı : fena değil ama çok çabuk bitiyor.1 ay bile kullanmadım sanırım.3-5 lira arası 
7.olay yüz temizleme jeli: fiyatına göre çok iyiydi. tekrar alabilirim ama biraz parfüm kokusu baskın 
8.la ligne diş beyazlatıcı: gratisten aldım Bir numarası yok evdeki karbonat da aynı işi görür para vermeye değmez
 Şimdilik benden bu kadar , bundan sonra bol postlu günler göreceğiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder